Translate

22 Şubat 2016 Pazartesi

Sizden Gelenler-II



Merhaba;

Bu sayfanın müzik parçasını buradan dinleyebilirsiniz :)

Şubat ayında baharı yaşadık,hatta neredeyse son 5 gündür yaz havası hakimdi..Bütün ağaçlar pembe beyaz çiçekle doldu.Hem de ne kadar hızla..Fakat dün geceki fırtına ve yağmur,hemen her yıl olduğu gibi,erken açan çiçekleri maalesef,talan etti!..

Bahar çok uzak değil,ilk cemre toprağa düştü.Sabah gün doğarken kuşların uzun uzun şarkıları duyuluyor..Bahçelerde bebek kedicikler oynaşıyor,yine de Şubat'ın kalan günleri ve Mart ayı soğuk günleri yaşatacak..Güneşi,sıcağı sevdiğimiz gibi,yağmur bulutlarını,soğuk havayı,fırtınaları da seviyoruz elbette;ki hepsi bir bütünün değişik parçaları..Biri var olmadan,diğeri de var olamaz..

Şimdi karanlık ve fırtınalı bu günde,canım Şebnem'in içimizi şenlendirecek güzel ekmeklerini paylaşacağım..






Bu güzel çıtır ve gevrek ekmek,geçtiğimiz hafta sonunun ekmeği idi.Ekşi mayası Yaşar ve tam buğday unu ile hazırladığı ekmeğin kokusunu duyabiliyorum :))

Ellerine sağlık olsun Şebnem'ciğim :))






Bu fotoğraflarda inceleyeceğimiz ekmek de bir önceki haftanın güzeli...Patlamış,çatlamış muhteşem kabuğu ile alkışlanacak güzellikte,kıskandım :) Ne kadar güzel !!!

Dostumun,bu iki ekmek arasında deneyimlediği ekşi mayalı poğaçasını da paylaşıyorum,ki aslında ben de bu haberi bekliyordum,ekşi mayası ile ekmek dışında bir tecrübe edinmesini..Bu da hal oldu!




Umalım ki,başka katılımcılarımız da olur,farklı güzelliklere bakarak kendi bilgi ve becerilerimizi sınarız..

Çok teşekkür ediyorum;benimle ekşi mayalı ekmeklerini paylaştığın için,canım dostum!..

Yeni güzel ekmeklerin ve haberlerin ile buluşana kadar,mutfağında nice güzel ve tatlı deneyimler diliyorum sana..

Bahar gibi geçen günlerde,bol bol yürüdüm ve etrafı izledim.Bir kaç fotoğraf da doğadan ekliyorum!Sevgi dolu sağlıklı günler,haftalar,aylar,yıllar bizimle olsun! :)










2 yorum:

  1. Canım arkadaşım, ekşi maya macerama başlamam ve bu güzel ekmekleri üretebilmem hep senin sayende. İyi ki bu işe merak sardın ve binlerce araştırma ve deneyimlerinin sonuçlarını hiç bıkmadan, yorulmadan buradan bizlerle paylaştın. Ekşi mayayla üretmenin zevkini bizlere tattırdın. Ellerine emeklerine sağlık. Sağol.


    YanıtlaSil
  2. Sen sağol,yıllar boyu neredeysem,beni bulup,sevincimi,acımı paylaşan insan..Bu paylaşım denen olgu,aramızda inşa edilen yıkılmaz şatonun duvarlarındaki taşlar..Tek tek..Her zaman devam edeceğiz,her şeyi paylaşmaya..Canım benim,sağlıcakla kal uzaklarda!

    YanıtlaSil