Translate

17 Ekim 2015 Cumartesi

Kendimize İyi Geceler Dilemenin En Naturel Hali ;)


Uzun uzun yıllar boyu,belki çok astronomik ücretler ödemedim,tamam,fakat her kadın gibi ben de çok çeşitli kozmetik kullandım.Marka vermeden şöyle denebilir ki,her tür cilt,saç bakımı için farklı ürünler satın aldım.

Yatmadan önce cilt için bakım merasimi,şimdi ne kadar sadeleşti :))

İstesem de bulamayacağım ürünlere  (çünkü burada yok,evet yok!) kendi doğal çabalarımla kavuşuyorum.

Temizleme toniği: Elma sirkesi ve su ( yarı yarıya ölçü )

Sıkılaştırıcı: Ayva çekirdeği jeli

Anti-aging krem:Limon suyu damlatılmış saf zeytinyağı

Saç bakım ürünü :Gliserin ve gül suyu karışımı

Saç losyonu:Karanfil suyu

Diş beyazlatıcı:Karbonat

İçim nasıl rahat!

Parabensiz ve bedava gibi ucuz :) İstikrarlı kullanımda marka ürünlerden çok daha fazla,lüksü hissettiriyor..

Doğal olanı kullandığınızı biliyorsunuz ya;o bile yetiyor :) Kimse kimseyi kandırmıyor!

Not:Şimdilerde doğal ürünler için kullanmış olduğum ambalajlar,eskilerde satın aldığım bildik kimyasal ürünlere aittir.Kalıcı bir sonuçları olduğu kesin,başka bir işe yaramak gibi ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder