Translate

15 Ekim 2015 Perşembe

Yalnız yiyecekleriniz değil, günlük rutininiz,hayata bakış açınız da daha doğal olsa!

Yaşadığımız yer değil, nasıl yaşadığımızı etkileyen düşüncelerimiz önemliyse; yeşile daha düşkün bir yaşam biçimini benimsemek önemli oluyor.Bu blogda "yeşil" ekmek yapım ve tariflerinden ziyade doğaya yakın durmayı teşvik edici paylaşımlar olacak.Doğal olarak,bizi hızla akan günlük hayatın dışına çekecek ayrıntıların peşine düşmek gerekecek. Bilerek ve isteyerek..
Kaldı ki,sıradan,çevreci ve insan sağlığına yapılan her tür saldırıya nefret duyan bir kişiyim. Amatörce doğaya ve doğala yakın durarak artık kendimi,çevremi biraz da olsa korumaya alıyorum.
Fazlasıyla severek yaptığım doğal ve yeşil ekmekleri de bu yolda kocaman bir adım olarak görüyorum.ilerisi için sağlam temeller atacak olan güzel ve büyük bir adım...
Blog;yanımda bir çok hemfikir insanla yeşile doğru yürümek için hazırlanıyor :)

Toros dağlarının zirvesine yerleşmenin düşünceleri etkileyen gücünü de hiç azımsamıyorum :) umarım gelecek,gerçekten isteyen herkese doğal bir yaşamı armağan eder..

Sağlıkla,keyifle ve umutlarla kalalım!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder